BINANCE:ICXUSD   ICON / US Dollar (calculated by TradingView)
Icon'da bir simetrik üçgen tamamlanıyor. Yukarı yönlü çıkış gerçekleşirse hedef 3.64$ seviyesi olacaktır. Zaten fiyat BollingerBantlarına çok sıkışmış. Düşüşlerde ise 1.73$ çok önemlidir. Hedef bu şekildedir.

Bu analizim ve analizimde anlattıklarım, açıkladıklarım kesinlikle hiçbir yatırım tavsiyesi içermemektedir; lütfen alım satımlarınızı kendi iradenizi kullanarak gerçekleştirip, bu yayından hiçbir öneri ya da tavsiye algılamayınız. Sizleri çok seviyorum, herkese teşekkür ederim. Yayın, fikir, analiz ve gelişmelerden haberdar olmak için beni TradingView ve "Kriptoneum" Twitter hesabından takip edip, destek olmak için de yayınları beğenip yorumlarınızı yazıya dökebilirsiniz. Hoşçakalın:)

22.03.2021
20.36

İşlem aktif: Hedefin yarısında...

Yorumlar

Sövmene bile razıyım😁
Her gün takip ettiklerimin tweetlerini okurken senin ana sayfaya bakıyom belki bişey yazmışındır diye 😁
+1 Cevap Gönder
reis nerelerdesin yaw yolunu gözlüyoruz 😅
+1 Cevap Gönder
@Esengul14, E çalışıyorum, benim de işlerim var. :)
Cevap Gönder
hayırlı işler reis
Cevap Gönder
başka platformlarda paylaşım yapiyormusun
+2 Cevap Gönder
Ana Sayfa Hisse Senedi Takipçisi Forex Takipçisi Kripto Takipçisi Ekonomik Takvim Hakkında Grafik Özellikleri Ücretlendirme Tanıdık yönlendirme Kurallarımız Destek Merkezi Web Sitesi & Aracı Kurum Çözümleri Görsel Bileşenler(Widget) Grafik Çözümleri Hafif Grafik Kitaplığı Blog ve Haberler Twitter
Profil Profil Ayarları Hesap ve Ödemeler Tavsiye edilen arkadaşlar Koinler Destek Kayıtlarım Destek Merkezi Özel Mesajlar Sohbet Çıkış