ANELE Hisse Başına Net 20TL Kazandırdı Fark %14818 Temmuz da 14TL fiyat bandından takibe aldığımız ANELE (Anel Elk) an itibari ile 34,80TL fiyat bandından işlemlere devam etmektedir. Geçen 273 gün zaman zarfında ANELE yatırımcısına hisse başına net 20,80TL ve yüzdesel olarak %148 kazandırmıştır.
Teknik görünüm halen pozitif olup hacmin desteklediğini ve yeni fiyat hareketlerinin geleceğini görüyoruz. Ancak starteji gerek %00 kar marjına ulaşan ve takibimizden çıkardığımız diğer hisseler gibi ANEL hissesini de %100 getiri sağladığından ötürü teknik takibimizden çıkarıyoruz.
Keyifli harcamalar dilerim.
Alış Fiyatı,"14,00 TL"
Güncel Fiyat,"34,80 TL"
Geçen Süre,273 Gün
Yüzdelik Artış,"%148,57"
Hisse Başı Net Kar,"20,80 TL"
Anel
ANELE buyuk resım ne soyluyor..035-6.5 tl hareketı duzeltılıyor dıye dusunuyorum A ınısı bıtmıs yada bıtmek uzere olabılır yenı dıpler olsada tepkı gelmesı lazım olusacak B dalgası satıs fırsatı olarak kalabılır sonrasında C ınısı ıle uzun sureye yayılacak duzeltme tamamlanabılır... ytd yatırım tavsıyesı degıldır
ÇOK GÜZELSİN ANELE!!! YTDANELE oluşturduğu kanalın dibinden kalkmaya başladı. Bu gün (04.12.2020) düşeni kırmak üzere bir atağa kalktı ama kıramadı. Fakat çok güzel bir mum bıraktı. Kalkacağını umuyorum. Orta vadede güzel bir yükseliş söz konusu olabilir. Aynı zamanda bir formasyon oluşumu mevcut. RSI VE MACD al sinyali vermiş. İlk hedefimiz kanalın üst trendi olan 3.70-3.75 bant aralığı, sonraki hedefimiz çanak 4,25... Kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Takip amaçlı kişisel nottur.
ANEL Haftalık Analiz(18 Aralık 2017 ile Aynı Senaryo mu?)merhabalar ..
hali hazır da elimde olan hisse ..
geçmişte corona öncesi katladığı çanağı boşaltan hisse de gene bu yeni oluşan çanak katlama hedefine ilerleyecek mi izleyelim...
son günler de ki yükselişi bayağıdır elinde tutan beni rahatlattı..
bu hisse de daha önce twitter dan vs den insanlara pazarlanmaya çalışırlırken hep bu senarto yüzerinden pazarlanmaya çalışıldı ve piyasa da kendisi ile aynı işi yapanlardan daha ucuz olduğu vs söylendi..
bir çok insan yüklü mal aldı kimi bekledi kimi bozdu ama bu anel istenileni veremedi..
peki şimdi ne olur..
kırmızı direnç bölgesine girmiş bulunmaktayız..
asıl fantastik hedefle bu alanda daha önce doyuma ulaştığında ortalama 13 hafta 3,29 hedefinin üstünde kalmış..
daha önce bu şekilde hacimli haftalık bazda alış 18 Aralık 2017 de olmuş ve bu hisseyi ortalama 13 hafta 3,29 üstünde kapanması izlenmiş..13, hafta sonun da da düşüş baya bir uzun sürmüştür..
şiddetle takip etmeniz gerekne seviye 4,10 dur..bunun üstünde haftalık kapanışlar çanak katlama hedefine yöneltir hisseyi..
ama genel de 3,29 4,1 bandında hep görü dönmüş kırmızı alan diye de size belirtmiş olayım..
cuma tavan olan bu hisse dikkatinizi çekti diyelim ne yaparsınız ..
mevcut piyasa fiyatından girecekseniz eğer 3,29 kesinlikle stop olmanız gerekir..asıl hareketi 4,1 üstünde hacimli atması ve haftalık kapanış yapmasıdır..
dikey çizgi ile belirttiğim yerlere bakarsanız tarihlere, buralarda hisse en son teşebbüsünü de 13 ocak 2020 de yapmış ama 4 hafta günlük yukarı denemeler ile ancak aşabilmiş ama anında salmıştır..
en sade halini tüm analizler altında buraya atıyorum....
kısaca bu hisse asıl hareketine günlük eskiden olduğu gibi 4,1 seviyesini taciz etse de haftalık kapanışlar ile sağlar..
son günlerde ki hacimli alımlara göre şekillenecektir..
yatırım tavsiyesi değil kendime notlar içerir













