BITTREX:XVGBTC   Verge / Bitcoin
537 görüntülenme
20
Alçalan takoz Formasyonu... ilk hedefimiz takoz üst bandı...Stop loss seviyemiz 719 altında 4 saatlik kapanış yapması... Risk yönetimini elden bırakmıyoruz...başarılar...
İşlem kapandı: hedefe ulaştı:
TP1= %50.55

işlemimizin yarısının stop'unu işlem seviyesine çekip tp2 Bekliyoruz... Teşekkürler...

Benzer Fikirler

Yorumlar

1700 den sattim elimdekileri :) yter bvana
Cevap Gönder
TT_Forex onurr80
@onurr80, hayırlı olsun onur bey... kar cebe yakışır...
Cevap Gönder
hocam son güncelleme nedir ?
Cevap Gönder
TT_Forex dogalkozmatik
@dogalkozmatik, takozu kırdık ilk hedefimizi aldık sırada ıkıncı hedef beklemek var :)
Cevap Gönder
@TT_Forex, eyw samimiyetin ve takip üstünlüğün için hocam 1 dolar bile olabilir deniliyor ama şuan için 0,27$ sonra düzelme görünüyor aslında dayana bilsem 1 ay tronda vergede tüm yatırımlarım daha güzel olacak inancındayım sayın hocam
Cevap Gönder
@TT_Forex, 1800 den sonra düzeltmeye girme durumu olurmu hocam peki alım satım için ne biliyim sizi canla takip ediyorum fikrinizi merak ediyorum tşk
Cevap Gönder
TT_Forex dogalkozmatik
@dogalkozmatik, şimdi fiyatın 1800 e ulaştıgında ki durumu oraya gidişi önemli evet potansiyel var, hedefimizi alalım ondan sonra bakarız bir daha :)
Cevap Gönder
@TT_Forex, haklısın böyle soru soranlara gıcık olurdum ilk öce bir ulaş sonra sor diye ama vergenin hayatını anını an ve an takipte olduğum için sadece olasılıklarda biraz geriyim düzeltmeler neye göre olur diye tmm dır 1800 de görüşürüz ozaman cvp bekliyorum hemen düşmeden hocam :))) Çok ama çok teşekkkür ediyorum işin şakası bir yana dönüşünüzü bekliyoruz güncel olarak hedeften sonra inş
Cevap Gönder
TT_Forex dogalkozmatik
@dogalkozmatik, :)) çok teşekkürler değerli yorumlarını için, böyle güzel sohpetler için yine bekliyoruz :))
Cevap Gönder
@TT_Forex, hocam şuan düzelmemi yapıyor 0,00001385 oldu satıp alım yapmak için 1100 beklemelimiyim sizce ?yoksa dursunmu fikriniz nedir ?
Cevap Gönder
Ana Sayfa Hisse Senedi Takipçisi Forex Takipçisi Kripto Takipçisi Ekonomik Takvim Nasıl Çalışır Grafik Özellikleri Ücretlendirme Tanıdık yönlendirme Kurallarımız Destek Merkezi Web Sitesi & Aracı Kurum Çözümleri Görsel Bileşenler(Widget) Grafik Çözümleri Hafif Grafik Kitaplığı Blog ve Haberler Twitter
Profil Profil Ayarları Hesap ve Ödemeler Tavsiye edilen arkadaşlar Koinler Destek Kayıtlarım Destek Merkezi Yayınlanmış Fikirler Takip Edenler Takip ediliyor Özel Mesajlar Sohbet Çıkış