197
An itibariyle 4. dalganın son düzeltme ayağındayız diye düşünüyorum.yaklaşık %70 lik düşüş sonrası 5. dalga hareketini görmek gibi bir hedefim var. Yatırım tavsiyesi değildir !

Feragatname

Bilgiler ve yayınlar, TradingView tarafından sağlanan veya onaylanan finansal, yatırım, alım satım veya diğer türden tavsiye veya öneriler anlamına gelmez ve teşkil etmez. Kullanım Koşulları bölümünde daha fazlasını okuyun.