trader71
Alış

brksn alım - "yeter salda artık takipçilerim bi çorba içsinler😊

BIST:BRKSN   BERKOSAN YALITIM VE TECRİT MADDELERİ ÜRETİM VE TİCARET A.Ş
Tekniğini beğendiğim için yayınlama
gereği duydum.
Hissenin tekniği günlükte al veriyor..
hisse üçgen içinde sıkışmış ve bu gün
dirence doğru hareketini yapmış..
sanki zıpladı zıplayacak gibi ama
yarın ufak bir düzeltme yapabilir
sonrası yoluna devam edeceğini düşünüyoruym.
formasyon çalıştığı takdirde %25.88
prim görünüyor..
1.70 önemli direnç kesik eflatun çizgili direnç
stop:1.62
Hedef:2.28
zirve:2.55
fiyatları incelediğimizde; üst banta 6 gündür
zorlama var yeter salda artık
takipçilerim bi çorba içsinler 😊..
Hissenin indikatörleri pozitif..
bolinger bantları:
üst ve temel bant yukarı yönlü..
alt bant yatay..
DİKKAT: Arkadaşlar koyduğum stoplara riayet
ediniz.Stopsuz çalışmak çok tehlikelidir
mal elinizde kalır (özellikle k.v ciler)

NOT:Arkadaşlar bundan sonraki grafiklerimde
WT_CROSS_LB İsminde bir osilatörle
çalışacam fayda görürsek devam ederiz..
--------------------------------------------------------------
kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir
alana satana bereketli olsun
BRKSN bgun maliyet 1,84 olasi geri cekilmeler icin stoplarda yardimci olurmusun bizi neler bekler kolay gelain :)
Cevap Gönder
elinize sağlık
Cevap Gönder
trader71 tolga1117
@tolga1117, eyvallah kardeşim tşk ederim.
Cevap Gönder
Ana Sayfa Hisse Senedi Takipçisi Forex Takipçisi Kripto Takipçisi Ekonomik Takvim Gösterimler Nasıl Çalışır Grafik Özellikleri Ücretlendirme Kurallarımız Moderatörler Web Sitesi & Aracı Kurum Çözümleri Görsel Bileşenler(Widget) Grafik Çözümleri Hafif Grafik Kitaplığı Destek Merkezi Bir arkadaşınıza yönlendirin Yeni Özellik Talebi Blog ve Haberler SSS Viki Twitter
Profil Profil Ayarları Hesap ve Ödemeler Bir arkadaşınıza yönlendirin Destek Kayıtlarım Destek Merkezi Yayınlanmış Fikirler Takip Edenler Takip Ediliyor Özel Mesajlar Sohbet Çıkış