trader71
Alış

TcElL-"Yeşil yükselen altında stop ile takip edilebilir. Bu form

BIST:TCELL   TURKCELL İLETİŞİM HİZMETLERİ A.Ş
Merhaba arkadaşlar öncelikle Kadir geceniz mubarek olsun, tekrar görmeyi Allah nasip etsin. Allah'a Emanet olun Can Kardeşlerim.
Arkadaşlar senedin;
Kısa vadeli osilatörleri genelde Al konumunda bulunuyor.
Orta vadeli osilatörleri ise son dönemde belirgin Al sinyalleri vermeye başladı.
Hisse kısa-orta vade hareketli ortalamalarının üzerinde seyrediyor.
Arkadaşlar hissenin bütün teknikleri al veriyor. Hissede yükseliş trendi devam ediyor (yeşil parelel kanal). Günlük grafiğine baktığımızda iç içe bir yükselen üçgen ve bir simetrik üçgen oluşumu görmekteyim. Yükselen üçgenin direncini sarı kesik çizgi ile gösterdim 13,97. Getirisi % 19,42 yükselen üçgen formasyonu henüz sıkışma evresinde.
Simetrik üçgen formasyonunda ise Fiyat son işlem gününde attığı mum (yeşil açılan morubozu) ile düşene kafa atmayı başarmış, yeşil yükseleni çizebiliriz artık. Yalnız bir onay görsek fena olmaz.
Sarı kesik çizgili yatay direnç belki biraz zorluk çıkarabilir. Üzerine atarsa daha rahat hareket edecektir. Yeşil yükselen altında stop ile takip edilebilir. Bu formasyonun getirisi ise % 28,69, hangisi çalışırsa çalışsın güzel prim var.
şimdi de destek ve direnç noktalarımızı not edelim (grafikte gösteriyorum lakin yazmakta da fayda görüyorum.)
Direnç: 13,97 - 14,47 - 15,33
Destek: 13,51 - 13,08 - 12,47 - 11,69
Stoploss: 13,52
Hedef: 17,76
FK: 10,49
Bolinger bantlarına baktığımız zaman; Her üç bant da yukarı yönlü kafayı bükmüşler, Fiyatlar temel bant üzerinde hareketli.
İndikatörleri tüm teknikleri için pozitif.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir, zaman harcayıp sizler için ücretsiz hazırladığımız analizlerimize bir beğeniniz ile teşekkür edebilirsiniz.
B ol Kazançlar.

Yorumlar

merhaba . paylaşımlar için teşekkür. stoplose tekniğiniz nedir. ne zaman nerde hangi noktalar gözönüne alınır. doğru stoplose için farklı teknikleri varmıdır.
+1 Cevap Gönder
trader71 kub_bay
@kub_bay, merhaba kardeşim rica ederim fakat beni desteklemek istiyorsanız beğeni ile tşk edebilirsiniz çoğu kereler siteyi bırakmayı düşündüm bu siteninmi başka birilerininmi bana gıcığımı var bilmiyorum insanların itibarları yükselirken benim ki düşürülüyor ve üstelik 1200 e yakın takipçim var hisseye 10 tane beğeni zor geliyor demekki yorumlarım grafiklerim beğenilmiyo diye düşünüyorum ben hisseme her platformda bakabilirim bu sitede yorum yapmaya başladığımda bir amacım vardı acemi arkadaşların küçük yatırımcıyı bir nebze olsun bu kurtlar sofrasında yardım edebilmekti ama şimdi bakıyorumda ne analizime ne grafiklerime ilgi yok adam iki kelime yazıyo 200 tane beğeni alıyor ben mi biyerlerde yanlış yapıyom bilemedim.
şimdi soruna geleyim kardeşim ben analizlerimde stoploss için % 2 hesaplıyorum çünkü acemi kardeşim ilk vurgunu yediği zaman panikler tabii ki yanlış ama çok terste kalmaması için ben %2 koyuyorum. Stoplossları yatırımcı kendi belirler çünkü zararkes her insanda farklı olabilir yani şunu demek istiyorum herkesin aldığı risk farklı olabilir ben kendi işlemlerimde iki stop koyarım ve birinci stop patladığında ise 2. stop devreye girer.
Stop konusuna girdiğin için çok tşk ederim çünkü çok önemli bir olaydır stop yapmak zordur herkes hesabını yapar fakat uygulamaya geldiğinde yapamassan zararın çoğalır ve % 30 zararlara geldiğin zaman artık çok geç kalınmıştır stoplossa gerek kalmaz çünkü manası kalmaz yapacağın zararı yapmışsındır zaten
Cevap Gönder
trader71 trader71
@trader71, Ayrıca destek noktalarınıda takip etmen gerekli sadece % hesabıyla stop yapılmaz size yazdığım destek noktaları da stoploss yaparken dikkat etmeniz gerekli yani şunu demek istiyorum fiyat desteği aşağı kırmış iniyor hemen bi strateji belirlemen gerekli. tabii bazaen şöyle durumlarda olur desteği kırdıktan sonra fiyatlar tekrar yukarı çıkar sende hisseden çıkmışsan, zarar yazmışsın pişman olabilirsin ky nıin çoğu bu şekilde aldanıyo çünkü teknik bilmeyen insanlar panikler ne yapacağını bilmez ben daha önceki yorumlarımda takipçilerime bir şeyler öğretmenin çabası içindeydim ama baktım kimseden bir ilgi yok eni sonu dedim herkes kendi tecrübesini kendi kazansın, tecrübe çok kıymetli bir şeydir ama insanlara tecrübe bilgiler aktarınca nasihat gibi geliyor bende dedim ki bir müsibet bin nasıhata bedeldir öğretme işini bıraktım yakında bu platformuda bırakmayı düşünüyorum çünkü takibcilerim çok iligisiz
Cevap Gönder
@trader71, hocam yılmayın, her şey beğeni değil. 1200 takipci kazanmak iyi bir iş. no pain no gain :)
Cevap Gönder
Bu güzel çalışma ve açıklamalar için çok teşekkürler.
Cevap Gönder
Ana Sayfa Hisse Senedi Takipçisi Forex Takipçisi Kripto Takipçisi Ekonomik Takvim Nasıl Çalışır Grafik Özellikleri Ücretlendirme Tanıdık yönlendirme Kurallarımız Destek Merkezi Web Sitesi & Aracı Kurum Çözümleri Görsel Bileşenler(Widget) Grafik Çözümleri Hafif Grafik Kitaplığı Blog ve Haberler Twitter
Profil Profil Ayarları Hesap ve Ödemeler Tavsiye edilen arkadaşlar Koinler Destek Kayıtlarım Destek Merkezi Yayınlanmış Fikirler Takip Edenler Takip ediliyor Özel Mesajlar Sohbet Çıkış