forexstrange
Alış

sysbtc

POLONIEX:SYSBTC   None
4 saatlik grafikte harmonik bat formasyonu olusumu ile ara düzeltmesini yaptıgı görülmekte olan altcoin imizde yeni bir trendin baslangıcı olusmakta gibi gözüküyor. dolayısı ile bu seviyelerden alınacak olan sys lerin bir kısmının kar edilince elden cıkarılması ve bir kısmının uzun vade elde tutulması uygun olacaktır. mavi ve siyah senaryolarda sadece zaman fark edecek olup aynı hedeflere ulasacaktır.

Bol kazanclar.
İşlem aktif: alıs yapılabilir.
yatırım tavsiyesi degildir.
fiyat 0,3612
hedefler grafikte
Yorum: %48 kar

Yorumlar

Hocam napalim geri döndü bu
Cevap Gönder
forexstrange osmanburus
@osmanburus, işleme giris seviyenize stop koyun beklemeye devam ediniz.
Cevap Gönder
forexstrange forexstrange
@forexstrange, en kotu ihtimalle basa bas kapanır.
Cevap Gönder
osmanburus forexstrange
@forexstrange, hocam kapatim ben işlemi inip çıkıyodu riske atmak ismetemedim eyvallah sağolasın
Cevap Gönder
bir güncelleme mevcut mu ? @forexstrange
Cevap Gönder
Hocam , aselsan yada tatgda hissesi kısaca bı bılgılendırsen.teşekkürler
Cevap Gönder
Sayın hocam kusura bakma biraz acamiyim öğrenmeye çalışıyorum yani önce 2900 seviyeleri sonra 2700 seviyelerine mi düşecek.
Cevap Gönder
Teşekkürler dostum.
Cevap Gönder
Ana Sayfa Hisse Senedi Takipçisi Forex Takipçisi Kripto Takipçisi Ekonomik Takvim Nasıl Çalışır Grafik Özellikleri Ücretlendirme Tanıdık yönlendirme Kurallarımız Destek Merkezi Web Sitesi & Aracı Kurum Çözümleri Görsel Bileşenler(Widget) Grafik Çözümleri Hafif Grafik Kitaplığı Blog ve Haberler Twitter
Profil Profil Ayarları Hesap ve Ödemeler Tavsiye edilen arkadaşlar Koinler Destek Kayıtlarım Destek Merkezi Yayınlanmış Fikirler Takip Edenler Takip ediliyor Özel Mesajlar Sohbet Çıkış