Barbarossa13

ISFIN Eğitim Grafiği (Yatırım Tavsiyesi Değildir)

Alış
BIST:ISFIN   İŞ FİNANSAL KİRALAMA A.Ş
462 görüntülenme
11
ISFIN 4.28 Yükselen Trendde İndikatörler kopuşa yakın diyor. 4. 40 üzeri hızlanabilir.

Yorumlar

bu hisse için günlerdir yükselmesini engelliyorlar. her darbede düşüş yaşıyor. 4.17 güzel bi alış düzeyi ancak sürekli altına düşüyor.
Cevap Gönder
Barbarossa13 BahtsizBedevi
@BahtsizBedevi, evet alım fırsatı olabilir. Ama ABD ile gerginlik haberleri ile satış yiyor. Temkinki olmakta fayda var.
Cevap Gönder
Barbarossa13 Barbarossa13
@Barbarossa13, Abi sen nickini değiştir yaw. Harbi bahtsızmışım Şanslıbedevi de öyle olsun. Sen sat da belki çıkar, bari millet kazansın. Sende var bişey galiba:))
Cevap Gönder
teşekkürler
Cevap Gönder
Hocam iyice bıktırdı bi rahat bırakmadılar 4.31 görünce hemen satıyorlar sizce beklemeli miyim cevabınız için şimdiden teşekkürler
Cevap Gönder
@Aktif, trend kanalında sona gelmiş ve indikatörler artık aşırı alıma geçecek gibi. Olumsuz bir gelişme olmadığı ve genel bir satış havası oluşmadığı sürece yakında yukarı yönlü kırılımı gerçekleştirebileceğini düşünüyorum.
+1 Cevap Gönder
Aktif Barbarossa13
@Barbarossa13, hocam çok teşekkürler İnşallah dediğiniz gibi olur kazanırız
Cevap Gönder
Ana Sayfa Hisse Senedi Takipçisi Forex Takipçisi Kripto Takipçisi Ekonomik Takvim Nasıl Çalışır Grafik Özellikleri Ücretlendirme Tanıdık yönlendirme Kurallarımız Destek Merkezi Web Sitesi & Aracı Kurum Çözümleri Görsel Bileşenler(Widget) Grafik Çözümleri Hafif Grafik Kitaplığı Blog ve Haberler Twitter
Profil Profil Ayarları Hesap ve Ödemeler Tavsiye edilen arkadaşlar Koinler Destek Kayıtlarım Destek Merkezi Yayınlanmış Fikirler Takip Edenler Takip ediliyor Özel Mesajlar Sohbet Çıkış