taraksahacimde çıtırdan göz kırpmış. bakalım devamı gelecek mi? kırabilecek mi şeytanın bacağını?
hmm, acaba?
0.61 ilk durağı diyorum kırarsa. sonra da güzelinden bir retest (emoji: "mmm, yemek güzel olmuş" ya da "bak güzel kardeşim")
YE-TE-DE
TAlış
