ZECUSDT’yi izleyen var mı? Gizlilik coin’leri yine gündemde, piyasa verilerine göre regülasyon haberleriyle ZEC tarafına ilgi hafif hafif artıyor. Bugün kripto geneline gelen düzeltmeyle birlikte ZEC de güzelce aşağı süpürüldü ve grafikte gördüğünüz 4 saatlik turuncu talep bölgesine tekrar girdi, yani “ya tutarsa” bölgesindeyiz.
4 saatlikte fiyat 214 civarında güçlü bir destek bandında salınıyor, alttaki fitiller burada alıcı geldiğini fısıldıyor. RSI dipten dönmeye çalışıyor ve önceki dipteki fiyata göre daha yukarıda, minik bir boğa uyumsuzluğu var gibi duruyor. Bu yüzden ana senaryom yükseliş: önce 225 ardından da hacim kümelerinin yoğun olduğu 231 bölgesine doğru bir tepki bekliyorum. Yanılıyor olabilirim ama buradan sert bir short kovalamak bana “trend treni kaçınca raylara atlamak” gibi geliyor.
Benim planım net: ✅ Long senaryosu için 214 210 bandında kademeli giriş, hedefler 225 ve 231, stopu da turuncu kutunun altına 208 altına saklamak. Alternatif senaryo: bu bölge kırılır ve altında 4 saatlik kapanışlar görürsek, trend aşağı devam eder ve grafikteki yeşil kutuya doğru 196 188 bandı gündeme girer, orada tekrar alıcı ararız. Şimdilik küçük pozisyonla içerdeyim, 231 civarında kar realize etmeyi planlıyorum.
4 saatlikte fiyat 214 civarında güçlü bir destek bandında salınıyor, alttaki fitiller burada alıcı geldiğini fısıldıyor. RSI dipten dönmeye çalışıyor ve önceki dipteki fiyata göre daha yukarıda, minik bir boğa uyumsuzluğu var gibi duruyor. Bu yüzden ana senaryom yükseliş: önce 225 ardından da hacim kümelerinin yoğun olduğu 231 bölgesine doğru bir tepki bekliyorum. Yanılıyor olabilirim ama buradan sert bir short kovalamak bana “trend treni kaçınca raylara atlamak” gibi geliyor.
Benim planım net: ✅ Long senaryosu için 214 210 bandında kademeli giriş, hedefler 225 ve 231, stopu da turuncu kutunun altına 208 altına saklamak. Alternatif senaryo: bu bölge kırılır ve altında 4 saatlik kapanışlar görürsek, trend aşağı devam eder ve grafikteki yeşil kutuya doğru 196 188 bandı gündeme girer, orada tekrar alıcı ararız. Şimdilik küçük pozisyonla içerdeyim, 231 civarında kar realize etmeyi planlıyorum.
SIGNAL INDICATOR
NO REDESIGNING
✅Buy&Sell according to 7 strategies
✅Technical analysis according to 30+ parameters
✅WinRate of signals up to 75%
✅RR 1k3, no deep drawdowns!
Free test drive using my link:
👉t.me/Multiindicator_bot
NO REDESIGNING
✅Buy&Sell according to 7 strategies
✅Technical analysis according to 30+ parameters
✅WinRate of signals up to 75%
✅RR 1k3, no deep drawdowns!
Free test drive using my link:
👉t.me/Multiindicator_bot
İlgili yayınlar
Feragatname
Bilgiler ve yayınlar, TradingView tarafından sağlanan veya onaylanan finansal, yatırım, alım satım veya diğer türden tavsiye veya öneriler anlamına gelmez ve teşkil etmez. Kullanım Koşulları bölümünde daha fazlasını okuyun.
SIGNAL INDICATOR
NO REDESIGNING
✅Buy&Sell according to 7 strategies
✅Technical analysis according to 30+ parameters
✅WinRate of signals up to 75%
✅RR 1k3, no deep drawdowns!
Free test drive using my link:
👉t.me/Multiindicator_bot
NO REDESIGNING
✅Buy&Sell according to 7 strategies
✅Technical analysis according to 30+ parameters
✅WinRate of signals up to 75%
✅RR 1k3, no deep drawdowns!
Free test drive using my link:
👉t.me/Multiindicator_bot
İlgili yayınlar
Feragatname
Bilgiler ve yayınlar, TradingView tarafından sağlanan veya onaylanan finansal, yatırım, alım satım veya diğer türden tavsiye veya öneriler anlamına gelmez ve teşkil etmez. Kullanım Koşulları bölümünde daha fazlasını okuyun.
