Küresel çapta bir savaş çıkar mı bilmiyorum ama Altın yukarı fiyatlamaya gebe..
FED faiz indirimiyle mi gelir savaş ile mi gelir bilemiyorum. Sadece şunu net olarak söyleyebilirim ki 2740 seviyeleri altın için net olarak gündemimde.
Takip Ekranımdır, Yatırım Tavsiyesi Değildir
Parayla,tecrübe değil,
Tecrübeyle para kazanın.
Tecrübeyle para kazanın.
Feragatname
Bilgiler ve yayınlar, TradingView tarafından sağlanan veya onaylanan finansal, yatırım, alım satım veya diğer türden tavsiye veya öneriler anlamına gelmez ve teşkil etmez. Kullanım Koşulları bölümünde daha fazlasını okuyun.
Parayla,tecrübe değil,
Tecrübeyle para kazanın.
Tecrübeyle para kazanın.
Feragatname
Bilgiler ve yayınlar, TradingView tarafından sağlanan veya onaylanan finansal, yatırım, alım satım veya diğer türden tavsiye veya öneriler anlamına gelmez ve teşkil etmez. Kullanım Koşulları bölümünde daha fazlasını okuyun.
