trader71

vertu alım - " düşeni yani 3.52 direncini kırarak çubuğu dikmiş.

Alış
BIST:VERTU   VERUSATURK GİRİŞİM SERMAYESİ YATIRIM ORTAKLIĞI A.Ş
Hisse günlükte al veriyor..
Bugün düşeni yani 3.52 direncini kırarak
çubuğu dikmiş..
Dirençler: 4.28 - 5.11 - 6.10
destek: 3.19
hissenin indikatörleri pozitif..
bolinger bantları;
temel ve alt bant yatay üst bant yukarı yönlü..
------------------------------------------------------------
kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir...

Yorumlar

Hocam bu hisseyle ilgili görüşünüz değişti mi?
Cevap Gönder
trader71 manik35
@manik35, şu anda çok tehlikeli değil 3.31 in altına düşerse tehlikeli 3.40 aşarsa toparlar diye düşünüyorum üçgen içinde sıkışıyo yönü inşAllah yukarı olur..
Cevap Gönder
manik35 trader71
@trader71, teşekkür ederim bu kadar hızlı cvp verdiğiniz için, umarım yukarı yönlü olur. iyi çalışmalar.
Cevap Gönder
trader71 manik35
@manik35, rica ederim kardeşim şans eseri bilgisayar başındayken sordunuz :)) inşAllah.
Cevap Gönder
Ana Sayfa Hisse Senedi Takipçisi Forex Takipçisi Kripto Takipçisi Ekonomik Takvim Nasıl Çalışır Grafik Özellikleri Ücretlendirme Tanıdık yönlendirme Kurallarımız Destek Merkezi Web Sitesi & Aracı Kurum Çözümleri Görsel Bileşenler(Widget) Grafik Çözümleri Hafif Grafik Kitaplığı Blog ve Haberler Twitter
Profil Profil Ayarları Hesap ve Ödemeler Tavsiye edilen arkadaşlar Koinler Destek Kayıtlarım Destek Merkezi Yayınlanmış Fikirler Takip Edenler Takip ediliyor Özel Mesajlar Sohbet Çıkış