utan7780
Alış

Sinyali izliyoruz....

FX:USDTRY   ABD Doları / Türk Lirası
Kanalın dibinde geziyoruz. Alış sinyalinin kuvvetli olmasını bekliyoruz, bir sonraki 4h lık mumunda yeşil olması durumunda daha güvenli olacak.Bu arada günlükde ne kadar yüksek kapatırsa asılı adam formasyonu oluşabilir.Pozisyonum gümüşte devam...

Yorumlar

Hocam 100 bin kadar nakitle şuanda girsemmi yoksa 5.20 5.30 larda mı girmeye başlasam ?
Cevap Gönder
utan7780 yilmaz_konuklu
@yilmaz_konuklu, Benim için buralar uygun ama siz genede 1/8 1/9 kademe yaparak işleme baslayin.Suanda nereye kıracak bilemeyiz ama şahsi görüşüm 7 liranın üstünde, herkes 4.5 beklesede..
Cevap Gönder
hocam düşüş bitti diyebilirmiyiz ? almaya başlayım mı ? tşk ytd
Cevap Gönder
utan7780 deniztuna34
@deniztuna34, yarın 11 e kadar bi bakmak lazım, kaçan birşey yok sonuçta. Olumlu görünüyorsa 1/6 kademe olabilir.
Cevap Gönder
deniztuna34 utan7780
@utan7780, teşekkürler =) 2 k zararla rahipten önce çıktım şükür... inş zararı kapatsam bi..
Cevap Gönder
Ana Sayfa Hisse Senedi Takipçisi Forex Takipçisi Kripto Takipçisi Ekonomik Takvim Nasıl Çalışır Grafik Özellikleri Ücretlendirme Tanıdık yönlendirme Kurallarımız Destek Merkezi Web Sitesi & Aracı Kurum Çözümleri Görsel Bileşenler(Widget) Grafik Çözümleri Hafif Grafik Kitaplığı Blog ve Haberler Twitter
Profil Profil Ayarları Hesap ve Ödemeler Tavsiye edilen arkadaşlar Koinler Destek Kayıtlarım Destek Merkezi Yayınlanmış Fikirler Takip Edenler Takip ediliyor Özel Mesajlar Sohbet Çıkış