CemYuksel

USDTRY DOLAR TL BAYRAK FORMASYONU HEDEF GÜNCELLEME #dolar dolar

FX:USDTRY   ABD Doları / Türk Lirası
Arkadaşlar yaptığım incelemeler sonucunda dolarda hedef güncelliyorum 4400 ve 4480(bu fiyatı bekliyorum)..
sağda solda analizlerimi çalıp farklı şekilde yayınlayan arkadaşlara emeğe saygı diyorum...sitelerin çoğunu takip ediyorum ve bu fiyatı bu analizi veren başkası yok..yayınlamak istiyorsanız link atın veya isim belirtin benim için yeterlidir..

hedefimizin iki hafta içeirsinde gerçekleşmesini bekliyorum..ayın 3 ve 4 ü zirve bekliyorum...
analizlerimizin devamı için beğenmeyi ve paylaşmayı unutmayın...
May 07
İşlem aktif
May 08
Yorum: 4450-80 arası düzltme için uygun görünüyor..take profit..
May 15
İşlem kapandı: hedefe ulaştı
Merhaba Cem Bey,
4400 hedefinize kaç adımda gidilir?
ilk direnç kaç olur ya da sırası ile direnç ve destekler ne olabilir?
Cevap Gönder
üstadım güzel bi analiz yüreğine sağlık
Cevap Gönder
CemYuksel boraacar
@boraacar, eyw kardeşim tşkler
Cevap Gönder
merkez toplantısı öncesi bele bi hareket olmamalı. çarşamba perşembe görüşelim. ben köydeyim şehire gelince internet çekiyor ordan yazışırız.
Cevap Gönder
Emegine ve yüreğine sağlık:)
Dua’da da yer veriyorum abi sana
Likelerimizi boş geçmeyelim arkadaşlar

Cevap Gönder
CemYuksel sercantunc
@sercantunc, :))eyw kardeşim tşkler..
Cevap Gönder
sercantunc CemYuksel
@CemYuksel, abi abd 10 yıllıklar ile ilgisi var mı sana göre
Orada da yükseliş başladı
Cevap Gönder
Elinize Sağlık Cem Abim,,,Halen, Full TL de bekliyorum, Banka ile çalışıyorum,,Salı Sabahı ilk fırsatta Full Dolara Gireceğim...Teşekkür ederim...Grafik Çalışır İnşallah....
Cevap Gönder
@fikom, giriyosan kademeli gir...ben dolar 4000 lerdeyken kademeli alım yapılabilir yazmıştım hem twitterda hemde burda analiz güncellemede sanırım kaçırdın..
Cevap Gönder
guven25 CemYuksel
@CemYuksel, yahu üstad bu nedir çıkmasın bu dolarrrr 4,40 aaa yaaaaaaa bende bakıyorumm inanamadım görünce bende de var 4,0174 ten aldım bu hafta satmayı planlıyodum çıkmasın yaa çıkmasınnnnn sinir oluyorum çünkü üstaddd
Cevap Gönder
Ana Sayfa Hisse Senedi Takipçisi Forex Takipçisi Kripto Takipçisi Ekonomik Takvim Gösterimler Nasıl Çalışır Grafik Özellikleri Ücretlendirme Kurallarımız Moderatörler Web Sitesi & Aracı Kurum Çözümleri Görsel Bileşenler(Widget) Grafik Çözümleri Hafif Grafik Kitaplığı Destek Merkezi Tanıdık yönlendirme Yeni Özellik Talebi Blog ve Haberler Twitter
Profil Profil Ayarları Hesap ve Ödemeler Tanıdık yönlendirme Destek Kayıtlarım Destek Merkezi Yayınlanmış Fikirler Takip Edenler Takip Ediliyor Özel Mesajlar Sohbet Çıkış