MrAxios

TLM/USDT Güncel Formasyon hedefi

Alış
BINANCE:TLMUSDT   TLM / TetherUS
Önceki 2 formasyon hedefimizi başarılı bir şekilde tamamladık şuanda TLM de en büyük çanak oluşumunu görüyoruz. 0.33 Seviyelerinde bir direncimiz var . İlerleyen zamanlarda 0.45 gelecektir 0.23 VE 0.2148 Seviyeleri destek noktalarıdır. Üstü kapanışlar hedefe götürür. Yatırım tavsiyesi olmamakla birlikte kendime notdur.
Yorum: Güncelleme R3 Pivot 02 destek noktası dönüş muhtemel Yatırım tavsiyesi olmamakla birlikte kendime notdur.
Yorum: Pivot R3 beklenen dönüş geldi şuanda hedefimiz 0.285 civarı. geçilmesi için 024 üzeri saatlik kapanışlar gerekiyor. Daha sonrasında 034 ve tekrar bunun gibi bir çekilme ve sonra 045 hedefimiz mevcut
herkese bol kazançlar.
Yatırım tavsiyesi olmamakla birlikte kendime notdur.
Yorum: Arkadaşlar 0.3350 hedefimiz geldi şuanda sarkma gerekiyor alış noktamız ve destek noktamız 0,2780 Noktalarıdır Pivot R5 destek alıp formasyon hedefimizi tamamlayacağız 0.47 civarları bir direncimiz var 034 sonrası herkese bol kazançlar.
Yatırım tavsiyesi olmamakla birlikte kendime notdur.
Yorum: 0.2780 noktasından tahmin ettiğimiz gibi bir destek geldi burdan sonra hedefimiz 0.34 üstü ve 0.45 civarlarıdır
Yorum: Çanağımıza Kulp Geliyor şuanç 24 seviyeleri destek noktamız tabiki en kötü senaryoda 018 sarkma bekliyoruz 033 sonrasında kulp oluşmu ve 0.54 civarı bir hedefimiz var

Yorumlar

Günlükte Ichimoku (kırmızı) bulutunun içine girince alacam dedim 0,1818 den aldım Hayırlısı düzeltme geleceğinden şüphem yoktu lakin bukadar beklemiyordum Zaman Herşeyin ilacı. Ellerine sağlık Saygılar.
100 koin
+1 Cevap Gönder
MrAxios DEBUGGERTR
@DEBUGGERTR, Teşekkür ederim hocam. Haklısınız kimse beklemiyordu ben bile beklemiyordum şahsen. Sabır selamettir beklemedeyiz 033 civarı bi kulp sonrası her şey daha güzel olacak umarız.
Cevap Gönder
Yorum: Arkadaşlar 0.3350 hedefimiz geldi şuanda sarkma gerekiyor alış noktamız ve destek noktamız 0,2780 Noktalarıdır Pivot R5 destek alıp formasyon hedefimizi tamamlayacağız 0.47 civarları bir direncimiz var 034 sonrası herkese bol kazançlar.
Yatırım tavsiyesi olmamakla birlikte kendime notdur.
+3 Cevap Gönder
2138 seviyesine kadar düzeltme gelebilir mi hocam ?
+1 Cevap Gönder
MrAxios Yusuf40
@Yusuf40, Evet beklediğimiz seviye orası BTC tam tlmin ilerleyeceği şekilde hareket ediyor.Yatay ilerlemesi çok büyük bi avantaj TLM için
Cevap Gönder
@MrAxios Genelde Çarşamba dan sonra bı düşüs olduğu için tereddüt te kaldım ekleme yapmak için bekliyorum bakalım nasip kısmet artık,Peki yıl sonu hedefiniz varmı hocam tlm için bazı arkadaşlar 12 dolar diyorlar mümkün mü sizce bu ?
+1 Cevap Gönder
MrAxios Yusuf40
@Yusuf40, yıl sonu hedefi BTC ye bağlı kesinlikle. Ancak BTC 34k göreceğini düşünüyorum. Şuan benimde içerde 35bin dolar civarı param var o yüzden bekletiorum hala . Yıl sonu btc ne ise TLM de odur ama çok uzun vadeli bir yorum yapamam btc 34k TLM 035 0.4 Civarı olacaktır
Cevap Gönder
0.26lara sarktı usta.alinir mi buralardan.tekrar 0.33u dener mi?
Cevap Gönder
@olgayerkus2012 düşüyo kim bilir nereye kadar düşer nerden alırsan al düşürcek bi coin bu allah belasını versin yine terste bıraktı beni
Cevap Gönder