Alış
Zamanında V1den Alıp Deli Para Kazanmıştım Tekrar Alıyorum

raca ne olursa olsun topluluğu taşıyacak gibi düşünüyorum
İşlem aktif
iğnenin ucu yetmedi zaten satmak için almamıştım beklemeye devam buralar tatmin etmez beniFeragatname
Bilgiler ve yayınlar, TradingView tarafından sağlanan veya onaylanan finansal, yatırım, alım satım veya diğer türden tavsiye veya öneriler anlamına gelmez ve teşkil etmez. Kullanım Koşulları bölümünde daha fazlasını okuyun.
Feragatname
Bilgiler ve yayınlar, TradingView tarafından sağlanan veya onaylanan finansal, yatırım, alım satım veya diğer türden tavsiye veya öneriler anlamına gelmez ve teşkil etmez. Kullanım Koşulları bölümünde daha fazlasını okuyun.