Evet platinumda neredeyiz . 1969 dan başlayan grafik günümüze kadar çok uzun bir fiyat hareketi. E haliyke bitmiş bir döngünün düzeltmesi yaşanıyor. Mevcutta şuan X dalgasının B si bitmek üzere ( B nin üçgenin e dalgasının üçgenini yapıyor maksat zamani harcasin ) buradan zirveyi geçecek yeni bir boğa beklemiyor . Ama yinede zamana yayilan net bir kâr marjı var . B nin üçgenin a si stop olmak şartı ile takip ediyorum.
Feragatname
Bilgiler ve yayınlar, TradingView tarafından sağlanan veya onaylanan finansal, yatırım, alım satım veya diğer türden tavsiye veya öneriler anlamına gelmez ve teşkil etmez. Kullanım Koşulları bölümünde daha fazlasını okuyun.
Feragatname
Bilgiler ve yayınlar, TradingView tarafından sağlanan veya onaylanan finansal, yatırım, alım satım veya diğer türden tavsiye veya öneriler anlamına gelmez ve teşkil etmez. Kullanım Koşulları bölümünde daha fazlasını okuyun.
