zıplamak için nedeni var.

okb nin yükselişinden sonra gözler okt ye çevrildi. daralma mevcut. biyasa biraz çalkantılı. KP3R gibi bir atak beklemiyorum ama buradan bir zıplama gelecek için umut verir. izliyoruz
Feragatname
Bilgiler ve yayınlar, TradingView tarafından sağlanan veya onaylanan finansal, yatırım, alım satım veya diğer türden tavsiye veya öneriler anlamına gelmez ve teşkil etmez. Kullanım Koşulları bölümünde daha fazlasını okuyun.
Feragatname
Bilgiler ve yayınlar, TradingView tarafından sağlanan veya onaylanan finansal, yatırım, alım satım veya diğer türden tavsiye veya öneriler anlamına gelmez ve teşkil etmez. Kullanım Koşulları bölümünde daha fazlasını okuyun.