Alış
NANOUSDT

nano..
adam-eve formasyonu..
mum kapatırsa işlemde olacam..
btc düşmezse-dogeye-shibaya hacim kaymazsa diyeyim baştan..
inanın onları ben düşürmüyorum 😂
NOT:grafiğim orta dönemlidir..hedefe ulaşması birkaç gün sürebilir.. stop kullanmicam bu grafikte..
adam-eve formasyonu..
mum kapatırsa işlemde olacam..
btc düşmezse-dogeye-shibaya hacim kaymazsa diyeyim baştan..
inanın onları ben düşürmüyorum 😂
NOT:grafiğim orta dönemlidir..hedefe ulaşması birkaç gün sürebilir.. stop kullanmicam bu grafikte..
İşlem kapandı: hedefe ulaştı
🧿**Önce Kaybetme**
Feragatname
Bilgiler ve yayınlar, TradingView tarafından sağlanan veya onaylanan finansal, yatırım, alım satım veya diğer türden tavsiye veya öneriler anlamına gelmez ve teşkil etmez. Kullanım Koşulları bölümünde daha fazlasını okuyun.
**Önce Kaybetme**
Feragatname
Bilgiler ve yayınlar, TradingView tarafından sağlanan veya onaylanan finansal, yatırım, alım satım veya diğer türden tavsiye veya öneriler anlamına gelmez ve teşkil etmez. Kullanım Koşulları bölümünde daha fazlasını okuyun.