Çok heyecanlandığım bi' kurulum görüyorum, sıkı barlar, düşen kırılımı, 0.618, ve o kırmızı alan tüm ema'ların kesiştiği bir alan, o yüzden bu kurulumu önemli buluyorum, stok mesafesi de çok yakın, o yüzden bu setup kıymetli, değerlendirilebilir duruyor.
Feragatname
Bilgiler ve yayınlar, TradingView tarafından sağlanan veya onaylanan finansal, yatırım, alım satım veya diğer türden tavsiye veya öneriler anlamına gelmez ve teşkil etmez. Kullanım Koşulları bölümünde daha fazlasını okuyun.
Feragatname
Bilgiler ve yayınlar, TradingView tarafından sağlanan veya onaylanan finansal, yatırım, alım satım veya diğer türden tavsiye veya öneriler anlamına gelmez ve teşkil etmez. Kullanım Koşulları bölümünde daha fazlasını okuyun.
