INJUSDT..
1 saatlik mum kapanışı bekliyordum, o mum kapanışını yaptı..
artık sürekli söylüyoruz mecburen, btc izin verirse çalışacağını düşündüğüm bir formasyonum..
Piyasanın adı nedeniyle yakın stop’lu işlem açacam..
Bol kazançlar 🧑🏻💻
yeni iyi grafiklerim var hazırda, isterseniz (👍) paylaşacam.
1 saatlik mum kapanışı bekliyordum, o mum kapanışını yaptı..
artık sürekli söylüyoruz mecburen, btc izin verirse çalışacağını düşündüğüm bir formasyonum..
Piyasanın adı nedeniyle yakın stop’lu işlem açacam..
Bol kazançlar 🧑🏻💻
yeni iyi grafiklerim var hazırda, isterseniz (👍) paylaşacam.
İşlem aktif
grafik 1 saatlik arkadaşlar,kısa zaman diliminde hedef beklemiyorum...btc izin verirse bakalım artıkİşlem kapandı: durdurma seviyesi
İşlem kapandı: hedefe ulaştı
btc izin vermedi diye stop olmuştum..açıklamada belirttiğim gibi kısa zaman diliminde hedef beklemiyordum zaten.. 🤷🏻♂️**Önce Kaybetme**
Feragatname
Bilgiler ve yayınlar, TradingView tarafından sağlanan veya onaylanan finansal, yatırım, alım satım veya diğer türden tavsiye veya öneriler anlamına gelmez ve teşkil etmez. Kullanım Koşulları bölümünde daha fazlasını okuyun.
**Önce Kaybetme**
Feragatname
Bilgiler ve yayınlar, TradingView tarafından sağlanan veya onaylanan finansal, yatırım, alım satım veya diğer türden tavsiye veya öneriler anlamına gelmez ve teşkil etmez. Kullanım Koşulları bölümünde daha fazlasını okuyun.
