Entry yerinden 0.5 Marjin ile ilk giriş düşerse %3-4lük kısımdan ikinci 0.5 marjin ile alım yapıp yaklaşık %50 zararda kol kesmeyi planlıyorum.Yeterince düştüğüne inanıyorum marketin tepkisiyle beraber hızlıca yukardaki hedeflerin gelmesini bekleyeceğim. YTD.
İşlem kapandı: durdurma seviyesi
Feragatname
Bilgiler ve yayınlar, TradingView tarafından sağlanan veya onaylanan finansal, yatırım, alım satım veya diğer türden tavsiye veya öneriler anlamına gelmez ve teşkil etmez. Kullanım Koşulları bölümünde daha fazlasını okuyun.
Feragatname
Bilgiler ve yayınlar, TradingView tarafından sağlanan veya onaylanan finansal, yatırım, alım satım veya diğer türden tavsiye veya öneriler anlamına gelmez ve teşkil etmez. Kullanım Koşulları bölümünde daha fazlasını okuyun.
