TVC:DXY   ABD Dolar Endeksi
DXY 0.32% nini yükselişi sanki astronomik rakamlara varacak gibi duruyor... Ancak yanılma payı ile beraber. 101-107 seviyelerinden geriye gideceği hiç de sır değil.
TL deki olası değer kaybı ülkemizin iç ve dış işleri ile daha çok ilintili. doların dünya pazarındaki değerinden tabiki etkileniyoruz. Ancak biz tsunaminin ilk dalgasını yedik zaten. Bu sebeple artçılar daha hafif oluyor. DXY 0.32% nin sert yukarı kırılımı bile TL deki değer kazanımını frenliyemiyor. Yani biz o kadar okyanusun dibinde kaldık ki yüzeydeki dalgalar veya fırtınalar bizi etkilemiyor. Çünkü zaten boğulduk.
TL değerliliğinin dolara göre 5.22-4.88 aralığında DXY 0.32% ye ile tekrar münasebet kuracağını ve korelasyonun sağlanacağını düşünüyorum. Beraber izleyip görelim.

Belki önümüzdeki aylarda DXY 0.32% düşerken TL de amansız bir değer kaybı görebiliriz. Zıtlıklar devam eder. Ne dersiniz ?

Saygılar...


USDBUKUCU


Yorum: Ya bak yaa.. Benim aklıma gelmişti yaaaa 😎

Yorumlar

👍🏻
Cevap Gönder
Ana Sayfa Hisse Senedi Takipçisi Forex Takipçisi Kripto Takipçisi Ekonomik Takvim Nasıl Çalışır Grafik Özellikleri Ücretlendirme Tanıdık yönlendirme Kurallarımız Destek Merkezi Web Sitesi & Aracı Kurum Çözümleri Görsel Bileşenler(Widget) Grafik Çözümleri Hafif Grafik Kitaplığı Blog ve Haberler Twitter
Profil Profil Ayarları Hesap ve Ödemeler Tavsiye edilen arkadaşlar Koinler Destek Kayıtlarım Destek Merkezi Yayınlanmış Fikirler Takip Edenler Takip ediliyor Özel Mesajlar Sohbet Çıkış