pasa0661

BTCUSDT ---> KOLAY OLMAYACAK

Alış
BINANCE:BTCUSDT   Bitcoin / TetherUS
8282 görüntülenme
60
Saatlik grafiği inceliyoruz ama arka planda 4 saatlik ve günlük grafiklerde var. Birbirinden bağımsız inceleyemeyiz ..
Gri çizim yengeç formasyonu gibi gelebilir. Ancak tam olarak bir yengeç değildir. Yengecin simülasyonudur.
Sayısal fibonacci oranalarının örneklendirirsek AC uzunluğu 0,618 alsaydı ki xb uzunluğu sabit olarak 0,382 dir.
XD uzunluğu 1,618 olacaktı ve çok rahat bir şekilde yengeç diyebilecektik ki BD uzunluğu da 3,618 olacaktı vs.
Ancak karşımızda olmasını beklediğimiz ya da umduğumuz 0,618 x 1,618 = 1 çarpanın yanı sıra 0,697 x 1,435 = 1 çarpanı var.
Aslında çok değişen bir şey yok .. Ancak BD uzunluğu işi biraz değiştiriyor ve başkalaştırıyor.
Değiştirmekten kastım bir bukalemun kuyruğu dediğimiz olay .. 3,754 ; 4,236 ; 4,78 alabiliyor ..
Peki bu çizim yengeç mi yoksa bukalemun kuyruğu mu ? :)
(Bu şekil grafik akışı sonrasında onaylanırsa cevabını yorumuna yazacağım ..)
Extra olarak 5 dalgadan oluşan bir eliot ve 5 dalganın sonucunda oluşan formasyon + eliot = Wolf Wave 'i meydana getirebilir ..
Daha da yükselerek daha önce kırdığı trend kanalına bi throwback de yapabilir .. Ama mutlaka kar satışları gelecektir ..
Kar satışları demişken şu an 50.427 - 50.996 kanalını zorluyor. 2 kez test etmiş aslında 3. de kırması beklenir.
Ancak buna engel olan arka planda günlük macd basıncının bayağı bir eksiye gitmesi ..
Yani o indikatörü kullanan büyük fon yatırımcıları hala satış pozisyonlarını kapatmadılar ...
Peki ben niye paylaşıyorum bu grafiği ? Çünkü potansiyeli var. İnanıyorum yani :)
Ayrıca 53.000 - 54.000 kanalını da elini kolunu sallayarak geçemeyecek bundan çok eminim ..
Hatta günlük macd - basıncının burda işe yarayacağını düşünüyorum .. Yani planlarıma dahil ettim ..

Her zamanki gibi genel notumuz yatırım tavsiyesi değildir.
Analizimi incelediğiniz için teşekkür eder bol kazançlar dilerim ..
İşlem elle kapatılmış: Zararla kapattım. Çünkü köpekbalığına gidiyor !
Yorum: Kelebek ihtimali de var. Ancak köpekbalığı & Cypher karışımıyla seviyeler eşitlenmiyor .. arada 2.000 $ oynuyor :( bu kötü ..

Yorumlar

Bat --Crab--'li tepe de yaparmı hocam sanki o ihtimallerde var gibi..yönünü şaşırmış --kafası karışık gibi

+2 Cevap Gönder
pasa0661 eraymandaci
@eraymandaci, herşey mümkün eray ya .. 50900 den alış girdim 49600 den çıktım .. 49750 den açığa sattım 49250 den çıktım vs. yani ne yapacağı belli değil ..
şu an elimde crytoda dgb ve hot var.
Cevap Gönder
2018 Haziran ayı davranışına bakın, aynı hareketi yapıyor. 47k altı 43k yı getirir Sonra toplar. Artık düşecekse düşsün ve önümüzü görelim. Git gel git gel yapması yordu.
+1 Cevap Gönder
pasa0661 dalgalikur
@dalgalikur, katılıyorum ancak yön %51 yukarı gibi :)
Cevap Gönder
Hocam son durumuna bakabilir misiniz rica etsem. Grafikte dediginiz 54.161 seviyesine doğru gidiyor. 53.500 gecildi gibi. Bir degisim varmi para teknigi bozdumu acaba
Cevap Gönder
pasa0661 MustafaKasap
@MustafaKasap, 54.500 ü geçmeden paçaları sıvamayın ..
+1 Cevap Gönder
@pasa0661 Tamam hocam sagolun Allah razı olsun.
Cevap Gönder
pasa0661 MustafaKasap
@MustafaKasap, Eyvallah senden de kardeş ..
+1 Cevap Gönder
@pasa0661 hocam son durumuna bakabilir misiniz rica etsem.
Cevap Gönder
pasa0661 MustafaKasap
@MustafaKasap, trend çizgilerini kırmadığı sürece yön yukarı .. 56.000 seviyesinden tekrar alışa geçebilir ..
+1 Cevap Gönder
Ana Sayfa Hisse Senedi Takipçisi Forex Takipçisi Kripto Takipçisi Ekonomik Takvim Hakkında Grafik Özellikleri Ücretlendirme Tanıdık yönlendirme Kurallarımız Destek Merkezi Web Sitesi & Aracı Kurum Çözümleri Görsel Bileşenler(Widget) Grafik Çözümleri Hafif Grafik Kitaplığı Blog ve Haberler Twitter