BINANCE:ALICEUSDTPERP   ALICE / TetherUS PERPETUAL FUTURES
Sevgili ALICE, son haftaların en çok adından söz edilen tokenlarından biri oldu.

Benim favori formasyonum Fincan-Kulp yapmış bir de hadsizce.

Bakalım buna uygun davranacak mı? Hacim yok ama diğer göstergeler olabilir diyor.

Trend çizgisini kırıp üstüne saat kapatsın ve DÜK olsun pusuluktur.

Bu analiz yatırım tavsiyesi değildir. Herkesin kendi analizlerini yapıp yatırımlarını buna göre değerlendirmesini öneririm.
İşlem aktif: Matematiğin güzelliği karşısında büyüleniyor insan. Burada aslında insan psikolojisinin resmi var. Ben bir şey yapmıyorum, sadece olanı görselleştiriyorum.

Fincan-kulp hedefleri arasına ne güzel de sıkışmış. Aslında tam buraya bir gridbot kurup al-sat yapmalık.

Yorumlar

YOK ARTIK !!!
BU KADAR MI SISTEMATIK CALISIR, BRAVO
+1 Cevap Gönder
Bundan sonra verdiğin coini alıp hedef fiyata satış yazıp uygulamayı kapatacağım 😊
+1 Cevap Gönder
@BrankoPetruci
ustam şu chz ye de göz at at yae
Cevap Gönder
emeğinize sağlık hocam. hocam INDYAN RSI ın girdileri yazabilir misiniz. bi sakıncası yoksa
Cevap Gönder
Formasyon harika çalıştı.🙏🙏🙏
Cevap Gönder
Hocam aldım alice şuanda 13.8 den
Cevap Gönder
Abicim teşekkür ederiz yalnız bu bxeksendek sende var mı acaba bir bilgin var mı 🙏🙏🙏
Cevap Gönder
Ana Sayfa Hisse Senedi Takipçisi Forex Takipçisi Kripto Takipçisi Ekonomik Takvim Hakkında Grafik Özellikleri Ücretlendirme Tanıdık yönlendirme Kurallarımız Destek Merkezi Web Sitesi & Aracı Kurum Çözümleri Görsel Bileşenler(Widget) Grafik Çözümleri Hafif Grafik Kitaplığı Blog ve Haberler Twitter
Profil Profil Ayarları Hesap ve Ödemeler Tavsiye edilen arkadaşlar Koinler Destek Kayıtlarım Destek Merkezi Özel Mesajlar Sohbet Çıkış